Het is zover, eindelijk! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van brenda-raymon - WaarBenJij.nu Het is zover, eindelijk! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van brenda-raymon - WaarBenJij.nu

Het is zover, eindelijk!

Blijf op de hoogte en volg

01 Oktober 2017 | Nederland, Amsterdam

Het is eindelijk zover! Morgen vertrekken we voor 3 weken naar Afrika voor een mooie rondreis! Veel vragen gehad of ik weer verhaaltjes ging schrijven over Afrika, dus bij deze :)

We zijn vanmiddag al door papa en mama naar Amsterdam gebracht en hebben nog een hapje gegeten in het centrum en slapen vanavond in een hotel 10 minuten vanaf Schiphol. Dus morgen geen stress en worden we met een pendelbusje om 7 uur naar het vliegveld gebracht.

Om half 11 gaan we de lucht in om 10,5 uur later (!) aan te komen in Johannesburg.. ja inderdaad Johannesburg met die berovingen.. hebben wij weer! Maar we maken ons geen zorgen en gaan genieten vanaf het eerste moment!

Vanaf Johannesburg rijden we de volgende dag met een huurauto richting het Krugerpark, opzoek naar de Big Five. Dan rijden we via de kust naar Durban waar we met een binnenlandse vlucht richting George vliegen. Dit was ivm met mijn rug het beste en zo kunnen we toch ook Kaapstad meepakken en die mogen we uiteraard niet missen!

Waar ik me het meeste zorgen maak over de vlucht die we moeten halen en of we niet verdwalen is het Raymon die zich vooral zorgen maakt dat er geen olifanten op de auto gaan zitten! Ook is hij nogal panisch voor alles wat kruipt dus het zal een ritueel worden om elke avond het bed te checken op ongenodigde gasten.

Nou voor nu gaan we lekker slapen en mijn volgende verhaaltje volgt vanuit Zuid-Afrika!

Liefs ons.

  • 02 Oktober 2017 - 08:54

    Moeders:

    Goedemorgen, ik heb je net gesproken en jullie hadden het hele gedoe van paspoortcontroles al gehad

  • 02 Oktober 2017 - 11:18

    Petra:

    Hoop dat jullie een rustige vlucht hebben en dat jij, Brenda het "overleeft" met je rug. Kan mij Raymon heel goed voorstellen met al die kruipende beestjes. Kijk uit naar jullie verhalen.

  • 02 Oktober 2017 - 12:57

    Inge:

    Nu al leuk!! Genieten, genieten, genieten!!
    Veel plezier, lieverds!!

  • 05 Oktober 2017 - 13:21

    Astrid:

    haha, ik wist niet dat mijn neefje zo panisch is voor kruipende beestjes. Maar oppassen kan geen kwaad, want vraag nog maar eens aan Hans hoe hij gebeten is door een schorpioen! Dan krijg je hele sterke verhalen van hem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 28 Aug. 2017
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 3230

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2017 - 23 Oktober 2017

Op naar de Big-Five!

Landen bezocht: